Post by marenttadapha on Feb 28, 2022 11:18:53 GMT
------------------------------------------
▶▶▶▶ Trojan War: Rise of the legendary Sparta ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Trojan War: Rise of the legendary Sparta IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ meer kristallen hack ▞▞▞
▞▞▞ Trojan War: Rise of the legendary Sparta 2022 version ▞▞▞
Waarom zijn de boogschutters zo dom? Ze doden de vijandelijke leiders niet, ze doden alleen de dagvaarding die opnieuw kan worden opgeroepen, repareer hun hersenen
Kopie van stick war ... elk niveau ... don't heeft zijn eigen creativiteit
Goed spel, geeft gamer een goede ervaring
Heel erg leuk spel .. goed gedaan. Hopelijk voeg je pvp-strijd toe voor veel meer intense gameplay
Ik heb tot de hoogste macht gespeeld, maar alleen tot nu toe zonder extra kracht terwijl het niveau van het spel er nog is.. vraag de maker van het spel om kracht aan de speler toe te voegen om met de tegenstander weer sterk te vechten.
Trojan War: Det legendariske Spartas storhedstid Strategi ezsg
Ik wou dat er meer mannenoptredens waren
Erg leuk uitdagend duurt ook even om een level omhoog te gaan, maar dat is het leuke
Dit spel is een van de beste oorlogsspellen. Als er meer dan 5 sterren zijn, zou ik meer dan 5 sterren hebben gegeven.
Geweldige game echt leuk en ik hou ervan hoe het zo moeilijk kan zijn, maar nog steeds erg leuk. Ik zou het zeker aanbevelen aan mensen die van harde games houden
Trojan War: Rise of the legendary Sparta Strategie cdi
Goed spel, net als stick war-erfenis, maar de eenheden krijgen soms fouten. Ik zei bijvoorbeeld dat ze moesten verdedigen, maar ze vallen nog steeds aan, repareer het alsjeblieft
Nat slecht
We
Hallo dagelijkse beloning werkt niet, pls fix EDIT: Hallo, klikken op de dagelijkse beloning deed niets en het pictogram verdween.
Het is als een stick war of legacy
Ik vind het 5 sterren gemakkelijk zou cool zijn om een bluetooth-verbinding te hebben om vrienden en familie nog te bevechten 5
Ok, ik vond het spel geweldig, maar ik kan het niet spelen, het laat alleen een donker scherm zien en het zet me terug in de Google Play Store.
Ik ga 3 sterren geven om een paar goede en slechte redenen. Vraag eerst iemand die Engels spreekt om je spel te bewerken. Ten tweede neem ik aan dat je stick war legacy hebt gespeeld. Dit is een goedkope kopie ervan. Het is echter een goedkoop exemplaar met een eigen identiteit. Helaas om die twee redenen en nog een laatste reden geef ik niet alle sterren. De laatste reden is het spervuur van advertenties waar je doorheen moet om dit spel te spelen. Maar als je voorbij de advertenties kunt komen en stick war leuk vindt. Dit spel zal leuk voor je zijn.
Heel gaaf spel! Weinig advertenties, maar niet het plezier van het spel!
Geweldig spel! Kun je alsjeblieft wat helden toevoegen, zoals achilles en meer. Ik hoop op een online pvp.
Ik stel voor dat je online gevechten aan het spel toevoegt
Geweldig spel sinds de knikken zijn uitgewerkt. De graphics zijn geweldig en de spelmechanica werkt goed.
Trojan War: Rise of the legendary Sparta Strateginiai pwd
het is ok
Rdss
Is het spel erg goed, maar erg heet is het allemaal spel om slim slim te zijn?
Dus ik vind de lay-out van het spel leuk
Een kopie van stick war betere graphics meer inhoud zeer slechte besturing de hopeliet of speer man is slecht nerfed het in plaats van een volledige verdediging hij heeft een vaardigheid voor enkele seconden en de boogschutters als ze niet worden bestuurd door de speler hebben ze geen echte dmg nog steeds een goede manier om tijd door te brengen nadat je het origineel hebt voltooid
Deze game is zo waanzinnig geweldig, het is een game die perfect is voor een strateeg, het scherpt ook het IQ van een persoon hoe dan ook. game hoe langzamer de glitch verdwijnt en nogmaals dank ik de maker van deze game "Trojaanse oorlog" is de beste game die ik ooit heb gespeeld, ik verwacht in de toekomst meer coole apps😁👍
Bug Bug Bug tijdens de eerste 5-6 rondes game was ok, maar toen ik in 7 ronde game was, begon ik mijn scherm te afluisteren, gewoon hangen, ik kan niet eens ergens op het scherm drukken omdat het vastloopt, maar het spel loopt daar soepel en ik ben niet in staat om zelfs op de pauzeknop te klikken en dan herstart ik die missie, dus los deze bug op
كلمات كراش - لعبة تسلية وتحدي من زيتونة Palavras kpxv
Vast in fase 4, vertel jij wat Hoplieten zijn, maar ik kan ze niet trainen en gebruiken. Toen vielen de vijandelijke Hoplieten aan.. 1 hopliet was in staat om al mijn 25 zwaardvechters en mijn paard te doden.. ALLEEN! Ik ben weg.
Goed ️
Zijn grifonvleermuis een en het ziet eruit als een op hun hoede vleermuis
iemand anders die de duidelijk neprecensies ziet met zeer slecht Engels?
Ik probeer het spel te winnen.
Het is geweldig, maar ik kan het niet helpen, maar denk dat het TE veel lijkt op de erfenis van de stick-oorlog, het heeft zelfs EXACT DEZELFDE TEKST
Verbeter de kwaliteit van het spel en de details in de gevechten, maar over het algemeen is het spel geweldig